Парите от рекламни договори носят солидни приходи за много футболисти, а за най-известните такива са огромна част от доходите.

Затова сключването на нов договор винаги е от изключителна важност.

Доказа го и нападателят на Ювентус Пауло Дибала.

Аржентинецът имаше договор с Найк, който изтече на 1 февруари. Доста преди това започнаха да валят предложения не само от Найк за подновяването на контракта, но и от Адидас, Пума и дори американския бранд Under Armour.

По тази причина, веднага щом се озова свободен от досегашния си спонсор, Дибала предприе радикален ход. На мача с Кротоне преди няколко седмици той се появи с изцяло черни бутонки, като дори бе нарисувал логото отгоре, за да не се вижда изобщо.

В момента Дибала си върна стари бутонки, вероятно след реакция от Найк, но отново избра такива в черно, с минимална реклама.

Според запознати, той клони към избора на Under Armour, които са му обещали освен огромна сума пари, да го направят водещо лице на марката във футболно отношение.